Fotofair 2020: Masterclass Studiofotografie

Lars Kruijdenberg 587
In het weekend van 13 en 14 juni van 2020 is het weer zo ver: FOTOFAIR 2020, het grootste foto- en video-evenement in de Benelux. Fotofair staat helemaal in het teken van fotografie. Wat te denken van een masterclass Studiofotografie Werken met licht van Richard Terborg?

De masterclass wordt gegeven door Richard Terborg en staat helemaal in het teken van studiofotografie .Als je studiofotografie leuk vindt, maar het idee hebt dat je nog (veel) kunt leren, dan is dit de perfecte masterclass voor jou. Alle facetten worden aan je uitgelegd en je brengt het meteen in de praktijk. 

Masterclass Studiofotografie Werken met licht

Tijdens de Masterclass Studiofotografie van Richard Terborg leer je hoe je door middel zijn kennis van licht en flitstechnieken, meer kunt halen uit je studiofotografie. Richard laat je in zijn hands-on masterclass ervaren wat de mix van verschillende lampen, flitskoppen en accessoires kan bieden. De masterclass zal bestaan uit een een korte introductie, met daarna een fotoshoot met een model. Bij de fotoshoot worden er langzaam maar zeker kleurlichten toegevoegd en zal je zien welk effect dat heeft op de foto's. Na de fotoshoot is er een korte nabespreking en is de masterclass voorbij. De masterclass duurt 150 minuten.

De masterclass vindt zowel op zaterdag(13juni) als op zondag(14juni) plaats van 10.00uur tot 12.30 uur en 14.30 uur tot 17.00 uur. De kosten van de workshop zijn €85,-. Dus als je geïnteresseerd bent in de masterclass studiofotografie. Wees er snel bij want vol=vol.

Fotofair 2020

Wil jij op de hoogte blijven van al het nieuws omtrent Fotofair 2020? Klik hier om direct al het tot nu toe gepubliceerde nieuws te bekijken. 

Over de fotograaf

Richard is een conceptuele mode-, portret- en kunstfotograaf. Zijn achtergrond in media en design helpt zijn overactieve brein de vele dingen die hij tegelijkertijd doet bij te houden. Richard is een ervaren fotograaf die veel met studiofotografie te maken heeft. Hij heeft zijn ervaring opgebouwd door bij elk probleem de meest creatieve oplossing te vinden. Door zich te specialiseren in alles wat er in de mediawereld gebeurt, heeft hij zich geleerd om meerdere ondernemingen te gelijk te multitasken en ze op hun kop te zetten.